PROCEDURA REKLAMACYJNA
- Odbiorcy usług oraz podmioty ubiegające się o przyłączenie do sieci mają prawo wnoszenia do Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością reklamacji dotyczących świadczonych przez Spółkę usług.
- Zgłoszenia reklamacyjne powinny zawierać:
- imię i nazwisko albo oznaczenie podmiotu zgłaszającego reklamację,
- przedmiot reklamacji,
- uzasadnienie,
- informacje, co do możliwości kontaktu z podmiotem zgłaszającym reklamację (nr telefonu, adres korespondencyjny, adres e-mail).
- Zgłoszenia reklamacyjne powinny mieć formę pisemną i powinny być złożone:
- w formie korespondencyjnej na adres:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Sp. z o.o., ul. gen. W. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki - formie zgłoszenia na adres e-mail: sekretariat@pwik.suwalki.pl
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta (stanowisko 3 i 4) w siedzibie Spółki przy ul. gen. W. Sikorskiego 14 w Suwałkach.
- w formie korespondencyjnej na adres:
- Spółka powiadomi zainteresowanego o sposobie załatwienia reklamacji i sposobie rozstrzygania ewentualnych spraw spornych w terminie 30 dni od daty jej wpływu.
- W przypadkach odmowy zawarcia umowy o zaopatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków lub odcięcia dostawy wody, zamknięcia przyłącza kanalizacyjnego lub odmowy przyłączenia do sieci nieruchomości osobie ubiegającej się o przyłączenie nieruchomości do sieci, Wnioskodawcy przysługuje prawo do złożenia wniosku o rozstrzygnięcie sporu przez Dyrektora Regionalnego Zarządu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Białymstoku, ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Prezes Zarządu - Leszek Andrulewiczdata wytworzenia: 2020-06-15
- opublikował: Justyna Kramkowskadata publikacji: 2020-06-16 13:43
- zmodyfikował: Justyna Kramkowskaostatnia modyfikacja: 2020-06-19 11:53