Odnośniki
Przejdź do: www.pwik.suwalki.pl
Treść strony
OGŁOSZENIE
„ Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Spółka z o.o. ul. Gen. W. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki ogłasza przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia poniżej 60 000 euro na wykonanie projektu budowlanego przebudowy budynku pompowni wody zlokalizowanego w Suwałkach przy ulicy Sikorskiego 14”.
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy można zakupić w siedzibie Zamawiającego w cenie 10 zł + VAT w lok. Nr 11.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykonanie projektu budowlanego (wszystkie branże) wraz z przedmiarami, kosztorysem inwestorskim oraz specyfikacją techniczną w zakresie:
- ocieplenia budynku (ściany i dach) z kolorystyką,
- przebudowy dotychczasowej dyspozytorni na pomieszczenia
biurowe i socjalne wraz
z wybudowaniem drugiej kondygnacji wewnątrz budynku w tym:
- powierzchnia biurowa na parterze (ok. 80 m2),
- szatnia i stołówka na piętrze (ok. 134 m2),
- schody zewnętrzne.
W projekcie należy uwzględnić:
- Program użytkowy dla 20 osób (pracowników fizycznych) i 3 osób nadzoru technicznego:
- zaprojektować dodatkowe wejście, WC, szatnię czystą i brudną, umywalnię, pokoje biurowe, pokój śniadań.
- ścianki działowe i drzwi w części biurowej całe szklane za wyjątkiem miejsc w których stać będą szafy.
- konstrukcje stropu między kondygnacjami powinna uwzględnić technologię jego wykonania nad czynną rozdzielnią NN i transformatorami.
- Pozostają bez zmian: pompownia, dwie komory transformatorów, pomniejszona rozdzielnia elektryczna o łącznej powierzchni = 513 m2.
Projekt budowlany powinien spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury (Dz. U. Nr 202/2004 poz. 2072 i Dz. U. Nr 130/2004 poz. 1389).
3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.20.00
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
5. Termin realizacji przedmiotu umowy:
30 dni od daty podpisania umowy.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
9. Wadium – 500,00 zł.
10. Kryterium wyboru oferty - cena 100%.
11. Oferty należy składać do dnia 14.07.2005r. do godz. 13 00 w sekretariacie PWiK w Suwałkach Sp. z o. o. przy ul. Gen.
W. Sikorskiego 14.
12. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
w sprawach merytorycznych – Pan Grzegorz Kochanowicz, tel. 087 567 50 22, biuro@pwik.suwalki.pl w godz. 7 00 – 15 00.
w sprawach formalnych – Pani Justyna Kuzia, tel. 087 567 60 53, wew. 36, biuro@pwik.suwalki.pl – w godz. 7 00 – 15 00.
13. Wykonawca po złożeniu oferty będzie związany warunkami w niej zawartymi przez okres 30 dni tj. do dnia 12.08.2005r. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert”.
Metryka
- opublikował: Justyna Kuzia - Dział Technicznydata publikacji: 2005-06-28 07:46
- zmodyfikował: Justyna Kuzia - Dział Technicznyostatnia modyfikacja: 2005-06-28 07:47