Suwałki: Czyszczenie separatorów i osadników na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 185210 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5676053, faks 087 5675022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie separatorów i osadników na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym czyszczeniu i sprawdzeniu stanu technicznego 21 sztuk separatorów substancji ropopochodnych i 4 szt. osadników zainstalowanych w Suwałkach na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów o kodzie 13 05 08* (mieszanina odpadów z piaskowników i z odwadniania olejów w separatorach). Opis przedmiotu zamówienia. 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie zgodnie z instrukcją eksploatacji danego typu separatora następujących prac: a) usunięcie zgromadzonych w separatorach związków ropopochodnych, osadów i wody, b)usunięcie zawartości z odrębnych osadników, jeśli występują, c) oczyszczenie poszczególnych komór separatorów i osadników oraz dopływu i odpływu, d)kontrolę stanu technicznego konstrukcji, elementów składowych w tym pływaków oraz mocowań i połączeń w separatorach,e)napełnienie urządzeń przed ich uruchomieniem wodą aż do przelewu na wylocie, f) uporządkowanie terenu wokół separatora, g)transport odpadów wraz z rozładunkiem do unieszkodliwiania - odpad uznany za niebezpieczny (13 05 08*) przy użyciu specjalistycznego pojazdu spełniającego wymagania ADR, h)unieszkodliwianie lub przekazanie odpadów do zakładów zajmujących się unieszkodliwianiem.

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00-5, 90.00.00.00-7, 90.51.36.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku: a)wystąpienia siły wyższej - w zakresie terminu zakończenia oraz ceny w sytuacji gdy powstały szkody materialne w wykonywanych pracach,-przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności,-w przypadku zaistnienia siły wyższej Strona, której dotyczy działanie siły wyższej, zobowiązana jest poinformować pozostałe Strony na piśmie o wystąpieniu siły wyższej, ze wskazaniem przewidywanego czasu trwania przeszkody w realizacji obowiązków wynikających z umowy z powodu działania siły wyższej, b)ustawowej zmiany stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia, c)problemów technicznych i organizacyjnych, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy - zmiana terminu, d) wystąpieniu niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałych deszczów uniemożliwiających dojazd do separatorów i/lub odrębnych osadników lub ich oczyszczenie - zmiana terminu, e) prac budowlanych lub remontowych uniemożliwiających dojazd do separatorów i odrębnych osadników- zmiana terminu, f) innych przyczyn (np. dewastacji separatora) nie zawinionych przez Strony - zmiana terminu, g) długotrwałej choroby Wykonawcy uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy lub/i innych zdarzeń losowych - zmiana terminu, h) strajków i blokad dróg- zmiana terminu, i) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, j) zmianie wynikających ze zmian w zakresie obowiązujących przepisów prawa - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.suwalki.pl - BIP - Menu przedmiotowe-Zamówienia publiczne - Specyfikacje do pobrania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gen.W.Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki - Dział techniczny. Papierowa wersja SIWZ wydawana na wniosek. Opłata 20 zł + VAT.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2015 godzina 11:00, miejsce: siedziba PWiK w Suwałkach Sp. z o.o. , ul. Gen.W.Sikorskiego 14 w Suwałkach - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie