zamówienie niesklasyfikowane
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Badanie sprawozdania finansowego PWiK w Suwałkach Spółka z o.o. za rok 2016
data opublikowania zdarzenia: 2016-08-25 12:55
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2016-08-25
Data końca składania ofert: środa 2016-09-28 godz. 11:00
Szczegółowa informacja:
szczegóły w załączniku
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dział techniczny - przetargidata wytworzenia informacji: 2016-08-25
- zdarzenie opublikował: Justyna Kramkowskadata dodania: 2016-08-25 12:54
Załączniki:
- zaproszenie do złożenia oferty993.93kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Prezes Zarządu - mgr inż. Grzegorz Kochanowiczdata wytworzenia informacji: 2016-08-25
- załącznik opublikował: Justyna Kramkowskadata dodania: 2016-08-25 12:56
- WZÓR UMOWY85.81kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Prezes Zarządu - mgr inż. Grzegorz Kochanowiczdata wytworzenia informacji: 2016-08-25
- załącznik opublikował: Justyna Kramkowskadata dodania: 2016-08-25 12:56
Badanie sprawozdania finansowego PWiK w Suwałkach Spólka z o.o. z rok 2016
data opublikowania zdarzenia: 2016-09-06 13:00
Typ zdarzenia: informacja
Szczegółowa informacja:
Sprostowanie
W pkt II. ppkt 3 zaproszenia do złożenia oferty jest:
Płatność za przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego i sporządzony raport nastąpi w terminie 14 dni od przyjęcia wykonanego zlecenia i wystawienia faktury.
Powinno być:
Płatność za przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego i sporządzony raport nastąpi w terminie 30 dni od przyjęcia wykonanego zlecenia i wystawienia faktury.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dział techniczny - przetargidata wytworzenia informacji: 2016-09-06
- zdarzenie opublikował: Justyna Kramkowskadata dodania: 2016-09-06 12:20
- zmodyfikował: Justyna Kramkowskaostatnia modyfikacja: 2016-09-06 12:24
Badanie sprawozdania finansowego PWiK w Suwałkach Spółka z o.o. za rok 2016
data opublikowania zdarzenia: 2016-12-28 11:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (podpisanie umowy)
Szczegółowa informacja:
umowę podpisano w dniu 09.11.2016 r. z Panią Agnieszką Skrzyczyńską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą:
Agnieszka Skrzyczyńska AUDYT i DORADZTWO
ul. Dobra 20 lok. 12, 05 - 800 Pruszków
cena: 4 500,00 zł netto
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dział techniczny - przetargidata wytworzenia informacji: 2016-12-28
- zdarzenie opublikował: Justyna Kramkowskadata dodania: 2016-12-28 10:44